zasobyforum/zasoby/ceny na towarach0 Wyszukiwarka e-prawnik.pl


Likwidacja działalności a środki trwałe

Likwidacja działalności a środki trwałe

Stargardzie Szczecińskim z 1 października 2004 r. (USI/2/443-58/BS/04) stwierdzono, że art. 14 ust. 1 ustawy o VAT mówi o towarach, które stanowią tzw. środki obrotowe, oraz towarach, które (...)

VAT przy likwidacji działalności gospodarczej

VAT przy likwidacji działalności gospodarczej

Stargardzie Szczecińskim z 1 października 2004 r. (USI/2/443-58/BS/04) stwierdzono, że art. 14 ust. 1 ustawy o VAT mówi o towarach, które stanowią tzw. środki obrotowe, oraz towarach, które (...)

Likwidacja działalności gospodarczej a VAT

Likwidacja działalności gospodarczej a VAT

podatku VAT i podatek został od całości odliczony. Na dzień dzisiejszy wartość samochodu jest niższa niż odliczony podatek VAT. Chciałby przejąć na potrzeby własne lub jako darowiznę (...)

Wysyłanie reklam pocztą i przez e-mail

Wysyłanie reklam pocztą i przez e-mail

prywatności, w szczególności przez uciążliwe dla klientów nagabywanie w miejscach publicznych, przesyłanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub nadużywanie technicznych

Co grozi za pomawianie przedsiębiorstwa?

Co grozi za pomawianie przedsiębiorstwa?

przedsiębiorstwie, w szczególności o osobach kierujących przedsiębiorstwem, wytwarzanych towarach pomawianie przedsiębiorstwa, wykroczenie, nieuczciwa konkurencja, kara, nieprawdziwe lub wprowadzające (...)

Podrobiony towar nie trafi na rynek

Podrobiony towar nie trafi na rynek

zabezpieczonych towarach naniesione były znaki renomowanych producentów. Szacuje się, że łączna wartość tych nieoryginalnych towarów wynosi co na bluzy, spodnie, czapki, szaliki, (...)

Sprzedaż odzieży i biżuterii pochodzących z krajów UE w Polsce.

Sprzedaż odzieży i biżuterii pochodzących z krajów UE w Polsce.

towary zakupione na terenie EOG pochodziło od podmiotu uprawnionego, a więc zostały prawidłowo wprowadzone do obrotu na terenie EOG. Tylko wtedy może Pan legalnie sprowadzać i handlować takim (...)

Zakup płyt CD z muzyką do salonu fryzjerskiego

Zakup płyt CD z muzyką do salonu fryzjerskiego

stworzenia jak najlepszego wizerunku firmy, wystawienie na pokaz, prezentowanie, wiąże się z okazałością i wytwornością firmy mającą na celu wywołanie dobrego wrażenia na kontrahentach, (...)

Import odzieży markowej z USA

Import odzieży markowej z USA

znaków z 1957 r.,  Porozumienie TRIPS. Dzięki temu znaki uznane w jednym z państw-stron (np. USA) są objęte ochroną w innym państwie-stronie (np. w Polsce) na zasadach, (...)

Czyn nieuczciwej konkurencji w zamówieniach publ

Czyn nieuczciwej konkurencji w zamówieniach publ

zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców (...)

Działalność konkurencyjna byłego dyrektora

Działalność konkurencyjna byłego dyrektora

treści i w odpowiedniej formie,  naprawienia wyrządzonej szkody, na zasadach ogólnych,  wydania bezpodstawnie uzyskanych korzyści, na zasadach ogólnych,  zasądzenia

Odpowiedzialność materialna pracowników

Odpowiedzialność materialna pracowników

; nie potrafimy jednak tego udowodnić). Na samą myśl, że będę zmuszona przez kilka miesięcy pokryć niedobory w kasie cierpnie mi skóra - pracuję tam tylko na pół etatu i naprawdę niewiele (...)

Zwolnienie z VAT a sprzedaż lokalu użytkowego.

Zwolnienie z VAT a sprzedaż lokalu użytkowego.

minimalnej wartości, ani też nie miał prawa do obniżenia podatku należnego o naliczony. W konsekwencji oznacza to, że sprzedając lokal powinna Pani wystawić fakturę ze stawką zwolnioną, powołując się (...)

Używanie loga innej firmy w celach informacyjnych

Używanie loga innej firmy w celach informacyjnych

wyłącznego używania znaku towarowego w sposób zarobkowy lub zawodowy na całym obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Z kolei używanie znaku towarowego polega w szczególności na: 1) (...)

Reklama a informacja handlowa

Reklama a informacja handlowa

to, iż są to zawsze informacje o konkretnych towarach, o ich zaletach, wartościach i możliwościach nabycia, przekazywane bliżej nieokreślonemu kontrahentowi, mające na celu zachęcenie do (...)